Информация относно услугите по сервиз и поддръжка
Индекс
Обща информация
Сервиз и поддръжка на слухови апарати Widex
Сервиз и поддръжка на ларингофони (говорни апарати) Servona
Сервиз и поддръжка на ларингофони (говорни апарати) Labex
Сервиз и поддръжка на глюкомери Infopia
Сервиз и поддръжка на лактатметри Arkray
Индекс
Обща информация
АНКА поддържа гаранционно всички предлагани продукти за срок от 24 месеца (2 години) от датата на тяхната продажба, удостоверена с касова бележка, фактура, ППП или гаранционна карта (виж по-долу). Извънгаранционната поддръжка е налична за срок от минимум 3 до 5 години (в определени случаи и повече) след изтичане на гаранционната поддръжка за всеки от нашите продукти. Това включва както сервизна поддръжка, така и снабдяване с всички налични аксесоари и консумативи.
При възникнал проблем с някой от нашите продукти, моля вижте първо съветите за отстраняване на неизправности в неговото упътване за употреба. Ако не можете да се справите сами с проблема, моля свържете се с нас по телефон или е-mail. Ако и след консултация с наш съдрудник или с нашия сервизен техник проблемът не може да бъде разрешен, моля донесете (или изпратете по куриер) проблемния продукт в някой от нашите офиси в София или Пловдив.
При гаранционна претенция, моля приложете съответния документ, удостоверяващ, че продуктът е в гаранция. Това може да бъде касова бележка, фактура, приемо-предавателен протокол или гаранционна карта, където следва да са отбелязани моделът и серийният номер на продукта, както и датата на неговото закупуване. Гаранционната претенция ще бъде уважена само ако са спазени всички условия, описани в инструкцията за експлоатация и/или гаранционната карта по отношение употребата и правилното ползване на продукта.
При изпращане по куриер, моля сложете в пратката и лист с кратко описание на проблема, вашите имена, адрес и телефон за връзка.
След извършване на преглед и диагностика, нашият сервизен техник ще се свърже с вас и ще ви уведоми за цената и/или времето, необходимо за изпълнение на самия ремонт, а той ще бъде направен само след потвърждение от страна на клиента.
Моля вижте по-долу повече подробности относно това, как протича сервизирането на различните видове продукти, както и каква допълнителна поддръжка се предлага за тях.
Сервиз и поддръжка на слухови апарати Widex
(предстоящо публикуване)
Сервиз и поддръжка на ларингофони (говорни апарати) Servona
(предстоящо публикуване)
Сервиз и поддръжка на ларингофони (говорни апарати) Labex
(предстоящо публикуване)
Сервиз и поддръжка на глюкомери Infopia
(предстоящо публикуване)
Сервиз и поддръжка на лактатметри Arkray
(предстоящо публикуване)
Последна актуализация на 28.08.2023 г.
🏠 Начало |
🔼 Горе |
Новини | |
Продукти и услуги | |
Сервиз и поддръжка | |
За нас | |
Условия за ползване | |
Политика за поверителност | |
Контакти | |
Facebook |
© 1999-2024 АНКА.